Tuesday 29 July 2014

Co ma wspolnego McDonald z Bad Boys - czy pojawil sie nastepca tronu?

Mezczyzni wszystko chca miec duze... Duzy samochod, dochod, telewizor no I nie zapomnijmy tutaj o organach rozrodczych. W zasadzie to idzie to aproporcjonalnie: czyli im mniejszy ten organ, tym wieksza ma byc cala reszta. Ewentualnie samochod ma byc szybki, taki zeby wyrwac nim z piskiem opon jak tylko swiatlo zmieni sie z czerwonego, szczegolnie gdy mija ich jakas fajna dupcia. Ja najbardziej boje sie spotykac z facetami ktorzy jezdza  Ferrari bo taki to juz ma problemy I to nie tylko z rozmiarem. Tak, mialam okazje zjesc kolacje z wlascicielem owego pojazdu, architekt z zawodu budujacy duze hotele w Dubaju. Pan co jakis czas przegladal sie w lustrze za moimi plecami podziwiajac swoja fizjonomie, puszyl piorka (a wlasciwie garnitur), poprawial wlosy....czekalam az wyjmie pomadke I pomaluje usta - nie wyjal, szkoda bo ciekawa bylam jakiego koloru uzywa. Gdy wychodze z kims na kolacje jestem zainteresowana nie tylko jedzeniem ale takze tym co dany osobnik ma do powiedzenia. Zaczynam sie nudzic gdy ktos mi wylicza przez pol wieczoru w ktorych czesciach swiata posiada domy I nie chce mi sie zapamietywac ile kazdy z nich ma pokoi. Chyba ze na koniec wieczoru ma byc jakis Quiz I moge cos wygrac, np. mlotek aby wybic mojemu towarzyszowi z glowy idee ze zjem z nim takze sniadanie. Tak wiec na razie poslalam wlasciciela Ferrari z ladna buzka tam skad przyszedl: czyli do diabla.
Wedlug mojego przyjaciela Khana, czym bardziej przystojny jest facet tym bardziej zalicza sie do kategori bad boy... On wie to chyba najlepiej bo sam jest z tego klubu. Sa oczywiscie wyjatki od reguly bo takze moze byc nim facet o figurze bombki choinkowej, tak, wspominamy tu slodko naszego Ksiecia. Wychodzi wiec na to ze aby znalezc kogos przyzwoitego trzeba szukac na innej polce. Pan McDonald pojawil sie w zasadzie z nikad. Nie ma tak na prawde na nazwisko ale taki dostal przydomek od swojego imienia od Khana I tak juz zostalo. Lat 43, nigdy wczesniej nie zwiazany wezlem malzenskim, inteligentny I z poczuciem humoru wlasciciel wlasnej praktyki adwokatckiej - wedlug mojego przyjaciela kandydat na zajecie pustego po Ksieciu tronu. Przyzwoicie wychowany przez Sp ojca Niemca gentlemen, ktory w ostatnia sobote dotrzymal mi towarzystwa ...przez 10 godzin, przy czym pobil wszelkie mozliwe rekordy czasu trwania pierwszej randki. Dla mnie swiezym powiewem juz byl fakt ze nie musialam sie z nim przepychac o miejsce przed lustrem I na prawde mielismy o czym rozmawiac. Pan zwinnie przeszedl test gdy na miejsce na lunch wybralam restauracje serwujaca zdrowa zywnosc I na deser zamowil scones o ktorych wspomnialam na poczatku popoludnia - znaczy to ze sluchal uwaznie o czym mowie I przywiazuje uwage do tego aby sprawic mi przyjemnosc. Okazal bardzo duze zainteresowanie moja osoba I bez mrugniecia oka przyjal do wiadomosci moje wszystkie upodobania kulturowe I kulinarne. Byl mile zaskoczony miedzynarodowa roznorodnoscia w City Market I zaciekawiony sprobowal slodkosci z Middle East I nawet zapowiedzial ze przy okazji chetnie uda sie na lunch do miejsca ktore mu pokazalam gdzie sprzedawano tradycyjna zywnosc uliczna z Marroko. McDonald rownie jak ja lubi podrozowac I w trakcie naszej rozmowy okazalo sie ze praktycznie rozminelismy sie w Rzymie. Po spacerze po centrum miasta I doladowaniu parkomatu gdzie spokojnie czekal na mojego towarzysza sportowy model solidnej niemieckiej marki, udalismy sie na bezalkoholowego drinka bo godzina byla juz raczej coctailowa. Pan zabawial mnie rozmowa do ponad 23:00 gdy stwierdzilam ze musze juz uciekac do domu biorac pod uwage srodki masowej lokomocji - nie chcialam byc odwozona pod swoj adres, chce najpierw przekonac sie ze gdzies w garazu nie chowa jednak Ferrari I szminki w kieszeni. Moj towarzysz nie tylko mnie odprowadzil ale takze poczekal az bezpiecznie wsiade I odjade, po powrocie do domu upewnil sie takze iz dotarlam na miejsce. Od tego czasu wymieniamy ze soba wiadomosci textowe I pan wyrazil chec spotkania jeszcze przed moim kolejnym wyjazdem.
Wszystko wyglada wiec idealnie I chociaz Khan slyszy juz dzwony weselne ja widze w tym wszystkim jeden minus: pan nie jest w moim typie. Kobiety nie zawsze wszystko chca miec duze ale niektore maja slabosc do bad boys. CDN

No comments:

Post a Comment