Tuesday 19 August 2014

Dlaczego odpoczywam po weekendzie i slodkie poczatki zlego...

Wczoraj w moim apartamencie pojawily sie istoty ktore normalnie nigdy tam sie nie pojawiaja I nie, nic nie palilam ani nie pilam (tak wczesnie bynajmniej). Gdy planowalam odpoczac po weekendzie moj ex Ksiaze zapytal czy moze do mnie przywiezc swoja corke. Do corki na doczepke kuzynka. Na zabieg twarzy, malowanie paznokci I po prostu dziewczyna umierala z checi pobycia z jego cool znajoma. Ciekawe czy nadal bylaby tak wielka moja fanka gdyby dwiedziala sie ze z jej tata laczyly mnie zupelnie nie tak dawno inne stosunki niz przyjazn... Tak wiec po naszym rozstaniu mam teraz widzenia z dziecmi ktore nie sa moje. Spedzilysmy jednak bardzo mily wieczor tylko z mojego poweekendowego odpoczywania nici. Jak zapytacie ktory normalny czlowiek odpoczywa po weekendzie no to nie musicie szukac dalej. W piatek bowiem dotarl do mnie nareszcie dlugo oczekiwany Mr Handsome. Nie wspominalam o nim wczesniej poniewaz nasze spotkanie wisialo tak w powietrzu od ponad miesiaca, pan jechal I jechal z portowego miasta polozonego odemnie o zaledwie godzine drogi. Gdy zadzwonil wiec tym razem pomyslalam sobie: uwierze jak zobacze. No I doczekalam sie. Hansome zjawil sie wieczorem, bylo juz po 21:00. Poniewaz zapowiedzial ze lubi wypic lampke wina nie wiedzialam jak on planowal wieczor ale ja nie chcialam laczyc go ze sniadaniem w tym stadium. Gdy tylko wszedl do srodka wypelnil moj pokoj testosteronem I pomyslalam sobie ze wlasnie zmiotl z powierzchni ziemi cala konkurencje. Wysoki, przystojny I bardzo meski, poruszajacy sie z gracja I nonszalancja czarnej pantery, rzucil kluczyki od samochodu na stolik I zajal miejsce osobnika Alpha na kanapie, czyli moje. Byly lider grupy rockowej z ktorej wystapil rok temu obecnie prowadzi wlasna firme zajmujaca sie naprawa szyb m.in wszelkich pojazdow zmotoryzowanych. Nadal jednak zakochany w muzyce, niezalezny I jesli szuka partnerki to bedzie to rowniez raczej kocica a nie kura domowa. Ja na szczescie nie szukam miejsca do skladania jajek I lubie chadzac wlasnymi drogami wiec moze cos z tego bedzie - myslalam wciagajac jego zapach w nozdrza I obserwujac zarys jego szczeki okrytej starannie przystrzezonym dwudniowym zarostem. Zastanawialam sie jak to jest ze jeden osobnik pomimo tego ze przez wiele kobiet moglby byc uwazany za przystojnego zupelnie na mnie nie dziala a drugi, ktory moglby byc wybrany przez mniejsza liczbe powoduje ze musze sobie przypominac o oddychaniu? Gdy juz myslalam ze sie udusze postanowilam troche rozladowac napiecie I sie przejsc...do kuchni. Zaproponowalam mu wino I w planie mialam takze wlozyc glowe na chwilke do zamrazalki ale pan poszedl ze mna. Przydal mi sie bo nie potrafilam poradzic sobie z otwieraczem I butelka. Podszedl bardzo blisko, albo tak mi sie wydawalo, wyjal narzedzie z reki I bez zadnych ceregieli ze sciaganiem bandolery z korka otworzyl ja I nalal wina do lampek
- Wow, nie wiedzialam ze mozna otwierac butelki bez sciagania bandolery. Masz wprawe - zazartowalam
- Nie tylko w otwieraniu butelek Tygrysie - on nie zartowal
Jako osoba dosyc inteligentna I o dobrej pamieci nie lubie sie przyznawac ze nie za bardzo pamietam o czym rozmawialismy chociaz pamietam ZE rozmawialismy. Pewnie skasowal mi sie zapis na twardym dysku gdy przyciagnal mnie do siebie I pocalowal. Gdy taki facet cie caluje ogarniaja cie poza ekscytacja dwa odczucia: pierwsze to ulga ze wreszcie cie pocalowal a drugie to swiadomosc ze niestety nie bedzie to wystarczajace. W kazdym badz razie obydwojgu nam minela juz ochota na jakiekolwiek rozmowy. W mojej biednej skolowanej glowie pojawil sie kolejny dylemat: nie chcialam przestac ale nie moglam mu podac tak wszystkiego na tacy. Pan okazal sie jednak na tyle dojrzaly ze nie upomnial sie o wiecej niz dostal lecz zlozyl mi slodka obietnice na nastepny raz. Gdy wyszedl po 2:00 w nocy, ja nie moglam spac do 4:00. Wiedzialam ze jestem w tarapatach.
Nastepnego dnia bylam umowiona z panem Adwokatem na lunch. Poniewaz z doswiadczenia juz wiem ze owe lunche przeciagaja sie tak, ze sa laczone z kolacja ubralam sie stosownie na obie okazje. Wpasowalam sie w wygodne, podgrzewane siedzenie samochodu I oczyma duzymi jak dwa funty wpatrywalam sie w jego niebieskie gdy poinformowal mnie w trakcie rozmowy ze opowiedzial o mnie swojej mamie. Za gardlo zlapalo mnie uczucie paniki. Jesli on po czterech randkach poinformowal juz o mnie Krolowa Matke to mam duza szanse ze oswiadczy mi sie zanim zaliczymy pierwsze 10. Do tej pory odwazyl sie raz pocalowac mnie w policzek wiec pewnie czeka na noc poslubna. Zawsze chcialam aby Ksiaze w ten sposob sie zachowywal a teraz gdy zrobil to inny mezczyzna jak zachowywalam sie dokladnie jak...Ksiaze. Poza tym nie moglam powstrzymac ciaglego ziewania. Nie wiedzialam czy powodem tego byla okropna pogoda cz nieprzespana noc czy kombinacja obu. Moze tez fakt iz pomimo rozmownosci I poczucia humoru mojego towarzysza ja nie moglam przestac myslec o moim gosciu z ostatniej nocy I w porownaniu wychodzilo to jak gdybym porownywala plomien zapalki z ogniskiem. Po lunchu ktory jak zwykle trwal do 20.00 zaprosilam pana do siebie na kawe poniewaz on zaproponowal drinka a ja balam sie ze zasne bez podwojnego espresso. On postanowil pobic rekord trwania owych randek I wyszedl o 1:00 w nocy. Dlugo jeszcze przewracalam sie w lozku jak swinia na ruszcie I obiektem moich mysli na pewno nie byl pan McDonald. Niedziele spedzilam na robieniu wszystkiego na co nie mialam czasu w piatek I sobote. Udalo mi sie jednak wpasc na kawke do ulubionej kafejki I przekartkowac niedzielny magazyn. Wieczorem moj apartament lsnil czystoscia I wynagrodzilam sama siebie talerzem tagiatelli carbonara z grzybami I szpinakiem I lampka czerwonego wina, tego samego ktore napoczelam z moim piatkowym gosciem - powodem moich przyszlych klopotow.

No comments:

Post a Comment